2022年5月21日 星期六

真正"迎。聚"真香港人嘅一間酒樓,住南部嘅朋友仔有口福‼️新移民老闆Vincent&Arnold由零開始‼️

英倫生活篇 -- 黎到左埗英國冇工開申請唔到信用卡?如果你係香港有做呢件事就有救啦!

英國BNO Visa!2022年5月20日

英倫生活篇 -- 呢排成日都聽到D Case係香港人呃香港人,大家如果要做呢幾件事既時候都係

聽一聽,諗一諗穩陣D!

|英國|對於作為二等公民嘅我黎講,呢個則我都幾喜歡,位於Hugglescote,單位名稱 Layton, 4房獨立屋連車房,價錢大約 £444,995

發展商:David Wilson Homes(Grange View) Post Code : LE67 2BS

住屋仔(House)好定係住公寓(Apartment)好?

【英國買樓】#1 英國🇬🇧買大廈式住宅前需要考慮嘅事,要睇多啲問多啲 (Part 1)

【英國買樓】#2 英國🇬🇧買大廈式住宅前需要考慮嘅事,要睇多啲問多啲 (Part 2)

BNO英國買樓🇬🇧300萬港紙樓下可以喺英國邊度買屋? 仲要近Grammar school? 享受免費教育 | 邊度買性價比最高?

英倫地方篇 -- 究竟本地人搬去Surrey會點選擇?呢篇文章提供左16個地方,我講下一D去過既地方既感覺,當然Surrey咁大一定有冇去過架啦,搵樓前應該睇睇!

逾11萬英國人選出「50大最差城市」,揀錯落腳點你要請定保鏢!

Bristol到底有咩咁吸引? 暫時令我最著迷既落腳地 - 碧仙桃 | 港短.英移

|英國|姊妹公司,係同一個地方嘅4房竟然平咁多。。。

今次參觀單位,位於Hugglescote,單位名稱 Radleigh, 4房獨立屋連車房,價錢大約 £3644,995

【英國睇樓🇬🇧】😍終於遇上我的DREAM HOUSE🤪|天窗設計🤩四房獨立屋連車房|曼城HYDE

【英國睇樓🇬🇧】3分鐘行路去中超?!日日飲茶無難度🤪|曼城市中心四房全新樓HOUSE

曼城Deansgate - Potato Wharf 一房單位 |等咗4年終於收到樓啦

[Shopping vlog] 邊個話買亞洲食品一定要去中超❓21/5/2022

曼城「愛民邨」- 平靚正店舖集中地 |食埋正宗泰國湯河Alderman Gatley House, Hale Top, Civic Centre, Wythenshawe, Manchester M22 5RQ英國

英國收新樓 呢個設計嚇到腳軟 😱😱 門牌都無 搵唔到層樓 The Gate Meadowside Manchester M4

香港寄5kg快遞件去英國|勁慳$1xxx|5日就到手!|點樣報關唔會被抽稅?

「我嘅錢係我嘅」一片講晒你啲錢點安排。20幾歲單身,3-40歲家庭, 60歲退休都要睇。

【伯明翰傢俬街, 有高中低質素傢俬, 移民港人慳得就慳。】