2014年3月9日 星期日

治背痛秘笈

新亞校友電腦C夫婦自加拿大多倫多回港探親及行街,好多同學校友請他倆吃飯,徐立之夫婦率先搵埋一班老友在香港會為電腦C洗塵,不過徐立之大概在不久的將來亦會返回多倫多咯。
此日輪到左丁山請佢吃飯,搵埋與佢同期嘅船務C、律師Y、人力資源專家F等一齊,船務C去咗廣華醫院睇病,要排隊噃,時間難以控制,自不然遲到十幾二十分鐘,點解要過海到廣華醫院而唔去中建大厦呢?船務C話:「我係東華三院總理吖嘛!」咁又啱嘅,做東華總理,一年捐錢不少,聽講做到主席嘅話,一年要捐幾百萬,加埋預先做咗幾年總理,到從主席落任時,總要捐夠千零萬先至得。如此慷慨解囊做善事,唔怪得以前港英政府一定授以勳章,以示謝意及鼓勵。
船務C原來係頸痛背痛肩痛,揸住一大袋西藥,人力T一睇見就搖頭,佢話:「我係久病成醫,因經年累月打網球與高爾夫,十零年前就發生肩痛手痛背痛現象,按摩師話我嘅背部肌肉硬如石塊,我遍訪名醫,中西醫都睇,久醫無效,卒之得名人介紹走到上廣州陸軍醫院,軍醫話呢啲病難以醫治,必須靠自己日日做體操。
我綜合不少中醫、西醫意見,每日練三招:
(一)雙手緊握單槓,身體在空中垂直擺動,初次做一分鐘,已經難捱。為此我在房門裝咗一枝牆對牆鐵管,作為單槓。
(二)滾背,先做push up二十至三十次,放鬆肌肉;然後仰卧,抱雙膝到胸前,上身仰起直至膝頭碰到頭部,做二十次。
(三)仰卧床上,頭在床尾向下垂,類似理髮舖洗頭姿勢,維持大約五分鐘,有高血壓者就要小心啲,唔好做太耐。
我每日早上返工前做呢三樣動作,時間在二十分鐘左右,有助身體血液流通,如是者做了七年,我現在乜嘢痛都冇晒,背部肌肉十分柔軟,fit過好多後生同事。」律師Y聞言,不避嫌,大力㩒佢背脊,為之驚嘆,肌肉真係好軟噃,左丁山於是問佢攞notes話返屋企試吓,人力C話,俾你無妨,但聽完我講而照做之人,冇一位有恆心維持一個月! 

沒有留言:

張貼留言